Biroja pārvietošana
- Viss notiks operatīvi, ērti un bez stresa. Jūs zvanāt un mūsu menedžeris detalizēti konsultē par visiem pārvākšanās jautājumiem.
- Galvenais pārvakšanās izaicinājums ir nodrošināt jūsu kompānijas darba procesa nepārtrauktību. Serveri un telefona stacijas tiks atslēgtas tieši pirms došanās ceļā, tādējādi nodrošinot pieeju sakaru un informācijas kanāliem līdz pēdējam brīdim.
- Pareiza plānošana ļauj būtiski samazināt pārvākšanās laiku un rezultātā samazināt pārvākšanās izmaksas. Mēs laicīgi sagatavosim un saskaņosim darbinieku izvietošanas shēmu (jaunajā vietā) un pārvakšanas darbu īstenošanas kārtību.
- Organizētā kārtībā darbinieki veiks mēbeļu, personīgo mantu, orgtehnikas, interjera priekšmetu, dokumentu izjaukšanu, iepakošanu un marķēšanu.
- Saskaņā ar iepriekš sastādīto telpu plānu visas mēbeles, orgtehnika, interjera priekšmeti tiks novietoti savās jaunās vietās. Darbinieki pārbaudā savas mantas un jūs parakstāt darbu nodošanas – pieņemšanas aktu.
- Kā rāda pieredze, pēc pārvākšanās noteikti radīsies sīkas rūpes, kas jāatrisina operatīvi, piemēram, kāds no darbiniekiem izlems mainīties ar kolēģi darba vietām, kādam pārāk spilgti spīdēs saule un būs jāuzstāda žalūzijas, vai arī radīsies nepieciešamība uzlikt pārrunu istabā projektora ekrānu. Arī šajā gadījumā mēs spēsim Jums palīdzēt.